چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | Tue 21 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۳:۲۴:۱۵خبر از: شکورا ابوالحسنی

یکصدمین شماره نشریه گستره انرژی منتشر شد

باشگاه خبری فراساحل: یکصدمین شماره ماهنامه گستره انرژی منتشر شد. در این ویژه نامه بصورت تخصصی به بررسی نتایج پیامدهای توافق هسته‌ای در حوزه انرژی کشورمان پرداخته شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل، در سرمقاله این شماره آمده است با توافق تیرماه ایران و 1+5 ، ایران و غرب در صورت تصویب نهایی برجام شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد. ایران از محدودیت عرضه به بازار نفت رهایی یافته، و پول‌های بلوکه‌شده کشورمان در آسیا و اروپا آزاد می‌شود و....

به گزارش باشگاه خبری فراساحل، یکی دیگر از مهمترین قسمت‌هایی که در این ویژه نامه توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، تلاش هیات تحریریه این نشریه، برای بررسی پیامدهای توافق از دیدگاه مدیران عامل شرکت‌های مختلف فعال در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی می‌باشد. در همین راستا در پرونده این شماره ماهنامه گستره انرژی، به فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی صنعت نفت در اجرای توافقنامه با گروه 1+5 اختصاص دارد که در آن پاسخ مدیران صنعت نفت به سوالات ماهنامه گستره انرژی در خصوص فرصت‌ها و تهدیدات در شرایط پس از تحریم منتشر شده است.

این در حالی است که در این شماره به موضوعات دیگری چون تولید گاز از فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، شرکت‌های خدمات نفتی و چالش سقوط قیمت نفت، بلاتکلیف ماندن نرخ خوراک گازی پتروشیمی‌ها، سیاست‌های اعضای اوپک برای مقابله با آثار سقوط قیمت نفت‌خام، تبدیل کیسه‌های پلاستیکی به سوخت مایع، باب‌المندب؛ گذرگاه کلیدی صادرات نفت‌خام دنیا،‌ روند ساخت پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، پالایشگران دنیا در انتظار رشد صادرات فرآورده‌های خاورمیانه و همچنین به موضوع قیمت به عنوان شاخصی بازدارنده برای مدیریت منابع آب و برق و ..... پرداخته شده است. 

به گزارش باشگاه خبری فراساحل، در قسمت کندوکاو و تحلیل این شماره نیز به موضوعاتی همچون چشم‌انداز طرح‌های توسعه میادین آب‌های عمیق، دورنمای امیدبخش سامانه‌های تولید شناور، بازار 65 میلیارد دلاری شناورهای FLNG در افق 2020 میلادی، گام‌های بلند ایران با قراردادهای جدید نفتی، صنعت گاز طبیعی، اولویت جدید آرامکو، نقشه راه تأمین پایدار انرژی آینده، دورنمای تأمین مالی طرح‌های انرژی پاک، انرژی خورشیدی؛ بزرگ‌ترین منبع تولید الکتریسیته در سال 2050 میلادی پرداخته شده است. لازم به ذکر است که این ویژه نامه به قیمت 10 هزار تومان در شهریورماه توزیع و در اختیار خوانندگان و علاقه‌مندان قرارگرفته است.



  کد خبر : 721
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
  خبر از: شکورا ابوالحسنی

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :